Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

maanantai 29. toukokuuta 2017

BEST MEMORIES

Haluaisin aloittaa sanomalla että kesä on tullut, mutta se taisi tulla ja lähteä ihan yhtä nopeasti..
Kaksi viikonloppua sitten vietin kuitenkin ihanan kesäisen viikonlopun, joten ajattelin tulla kertomaan hieman siitä tännekin.
Viime aikoina aikalailla kaikki mun viikonloput alkaa kummityttö perjantailla, on näin tosin aikasemminkin ollut. Nyt kun on ollut perjantait vapaa päiviä on ollut mukavaa viettää mahdollisimman paljon aikaa Evelinin kanssa. Ensi viikosta alkaa taas työt ja perjantai vapaat poistuu, joten laatuaika kummitytön kanssa täytynee siirtää viikonloppuihin.


Kyseisenä perjantaina sain kuitenkin Evelinille myös toisen kaverin. Loppujen lopuksi tilanne taisikin olla se että minä en ollutkaan enää yhtään niin kiinnostava kun uusi kaveri, luonnollisesti. Ulkona oli huippu hyvä sää, joten saatiin puuhailla pihalla ja sen jälkeen vielä keskenämme sisällä.
Saatiin me tosin myös tuhoa aikaan, nimittäin mun kynsi tuhoutui ihan kokonaan.. Puolet kynnestä oli irti ja siinä väänsi itkua itse kukin. Nyt kuitenkin on kynsikin jo kunnossa ja perjantaina saa hyvillä mielin käydä huoltamassakin ne.


Illalla päätin jatkaa hyvästä säästä nauttimista ja ennen kaikkea hyvistä maisemista.. Päätettiin lähteä ystäväni kanssa viinille Hernesaarenrantaan. Itse olin käynyt jo viime kesänä, sekä tälle keväällekin mahtuu jo yksi vierailu, ystävälleni paikka oli täysin tuntematon. Päätettiin istua ulos, vaikka hieman tuulikin. Nautittiin maisemista, hyvästä juttuseurasta sekä hyvästä viinistä.


Myös lauantai oli täynnä lemppari juttuja. Sain ensimmäistä kertaa päälleni mun ihan ehdottoman lemppari takin, josta mun on ollut tarkoitus kirjoitella tänne muutenkin, mutta se on jäänyt.
Tosiaan olin aivan rakastunut kyseiseen takkiin ja sen perään kerkesin hetken aikaa kuolatakin. Onni oli että mulla on noin ihana mies, joka mulle kyseisen takin kävi tuomassa. Nyt takki on lemppari siksi että takki on aivan upea, mutta myös siksi että takilla on myös oma tunnearvonsa.


Päivällä oli syöty jätskiä, käyty nauttimassa terassilla muutamista, syöty parvekkeella niin illalla otettiin extempore reissu Tuusulaan. Extempore reissu muutti matkalla vielä enemmän muotoaan ja päädyttiin golf kentälle. Itsehän en lajista tiedä mitään, enkä ole koskaan varmaan edes käynyt koko kentällä. Mutta mulle on tehty harvinaisen selväksi että kesällä siihen on perehdyttävä, joten ehkä mä syksyllä osaan kommentoida asiaa hieman enemmän.. :D


Vaikka itse golfista en niinkään välitä, olen iloinen että sinne päädyttiin. Minä nimittäin pääsin iloitsemaan maisemista ja kauniista auringonlaskosta itse golfkentällä ja sen jälkeen Tuusulanjärvellä. Onnistuin jopa ottamaan muutamat ihan ok kuvat. Tällaisista extempore illoista ja kauniista jutuista jää kyllä ihan parhaita muistoja.

Onneksi kesä on vasta aloillaan, joten sopii toivoa että ihania kesäiltoja on vielä tulossa paljon - eihän niitä voisikaan koskaan olla liikaa. Toivottavasti se kesä myös tulee sieltä, ollaanhan me muutaman päivän päästä jo kesäkuun puolella!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti