Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

tiistai 7. marraskuuta 2017

UUDET MUODOT KYNTEEN

Kävin tänään kynsihuollossa ja tulin sieltä pois aivan poikkeavalla tyylillä kun edeltävät 2 vuotta. Olo oli ja on edelleen ristiriitainen ja omituinen. Miten mulla voi olla tämmöiset kynnet? :D



Tässä vaiheessa joudun pahoittelemaan kuvan kokoa ja laatua, jostain syyst blogger ei tehnyt mun kanssa yhteistyötä. Vaikka kuvan kokoa miten muokkasi, jopa HTML koodista niin siihen ei vain saanut muutosta. Joku joka osaa ratkaista mun ongelman voi ilmoittautua!

Tosiaan tänään en lähtenyt Valerian luota terävillä stiletoilla ja överipitkillä, vaan kuten näkyy niin täysin erilaisilla. Kyseessä siis on Ballerina/Coffin muoto.Syy oli puhtaasti mun työkuvioissa. Oikeastaan on myös ihan mielenkiintoista kokeilla tämmöisiä, sillä mulla ei ole edes ikinä ollut tällaisia. Saa nähdä miten pärjään vai pärjäänkö ollenkaan? Lempparit on kuitenkin stiletot ja niihin varmasti palaan takaisin taas kun valmistujaisiin kynsiä huolletaan. 
Pitkät stiletot jakaa paljon mielipiteitä ja useasti ihmisillä tuottaa kysymyksiä se miten pitkäkyntiset käyvät vessassa.. :D Itse kuitenkin olen ehdoton stiletto fani. Äsken ruokaa laittaessa sen huomasi, miten stiletoilla sai kanapaketin helposti auki, mutta näillä se ei käynytkään niin näppärästi.. 
Ensi huollon yhteydessä tulen sitten varmasti päivittelemään, miten elo näillä kynsillä sujui. Siihen asti yritän selvitä näillä ja kerätä kokemuksia uusista kynsistä :)

1 kommentti:

  1. Ballerinat on yhdet mun lempimuodoista, mutta mä oonkin tällainen vannoutunut neliöfani :)

    Superkauniit kynnet! ♥

    VastaaPoista