Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

perjantai 29. kesäkuuta 2018

JUHANNUS

Kesäkuu on ollut täynnä muuttoa, uuden kodin laittamista sekä samalla kissavahtina olemista. Vielä kesäkuun alussa mulla oli täysin auki, että minne suuntaan juhannukseksi - kunhan ei tarvitse jäädä pääkaupunkiseudulle. Ihan liian monta stadi juhannusta viettäneenä olin päättänyt, että nyt on päästävä muualle. Toiveeni onneksi toteutuikin.


Reissuun sitä oli lähdettävä. Matkan alku oli melko kivinen, sillä kone oli ylibuukattu ja olin aivan varma, että nyt se stadi juhannus koittaa taas. Viimisimmässä kuvassa kuitenkin olen jo onnellisesti kohteessa ja tuntui, että maailmassa on kaikki niin hyvin. Aurinko paistoi, hengasin aamutakki päällä kuistilla, oli ihanan hiljasta ja kaikki oli aivan täydellisesti. Upea aloitus juhannukselle.


Koko juhannus meni nauttien rauhasta, viinistä sekä ruuasta. Juhannus ei varmaan kovin monelle loma ole, sillä suurinosa on vetämässä päätänsä täyteen, mutta mulle tämä oli kyllä aivan täydellinen miniloma. Mun ei tarvinnut oikeastaan koko juhannuksena tehdä mitään eikä mun hirveästi mitään annettukaan tehdä. Sain joka päivä nousta valmiiseen pöytään ja nauttia.
Tulin takaisin kotiin henkisesti tasapainoisena ihmisenä taas. Kaikki murheet ja huolet oli huuhdottu saunomisella, viinillä, hyvällä ruualla sekä seuralla.

Oli ehdottomasti yksi mun lemppari juhannuksista vuosiin.
Nyt myös kun elämä alkaa olee jokseenkin tasapainossa, koti kunnossa jne
niin tavoitteena on päästä takaisin bloggaamaan kunnolla.
Ideoita ja postauksia ristissä MONTA, kirjojenkin kanssa pikkaisen kirimistä loppuvuodesta..:D

Toivottavasti tämä tästä taas lähtee liikkeelle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti