Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

tiistai 31. heinäkuuta 2018

KUULUMISET KUVINA


Välillä elämässä täytyy tehdä joidenkin korvaan erikoiselta kuulostavia päätöksiä, eikä ne päätökset aina omaankaan korvaan kovin järkeviltä aina kuulosta. Tämän vuoden puolella on tehty tämmöisiä päätöksiä niin paljon, että mietin onko edes mahdollista..
Viimeisin tämmöinen erikoinen päätös oli kuitenkin yks parhaimpia päätöksiä hetkeen. Viime viikot olen vain yksinkertaisesti tehnyt kaikkea mitä en vielä tähän asti ollut tehnyt. Olen sen myötä myös löytänyt henkisen mielenrauhan ja saanut todeta, että elämä on aivan ihanaa. Samalla pääsin myös takaisin treenaamaan, joten sekin on antanut oman boostinsa. Ajattelin kuitenkin antaa teille kuvien muodossa pienen vilauksen mun viime viikkoihin. 



Viime vuoden elokuusta, kun peukaloni amputoitiin, elämä on ollut melko hektistä. Tuntuu, että en ole oikein elämääni elänyt vaan se on vain kulkenut eteenpäin itsekseen, ilman, että minulla itselläni siitä olisi otetta. Jokseenkin varmaan myös sen takia nyt kun siitä elämästä on saanut taas otteen ja löytänyt tien takaisin siihen, se on alkanut vaikuttaa ihan hyvältä. 




Sain viettää ihan mahtavan päivän eräänä sunnuntaina, kun sain seuraa kummitytöstäni. Hänen kanssaan ollessaan ei voi kyllä mitenkään olla pahalla tuulella tai allapäin. Tälläkin kerralla kertoessani rannalta lähtöä tehdessämme, että nyt on kyllä aivan poikki niin hän antoi minulle repustansa smoothien ja ehdotti jos se auttaisi. Kyllä siinä meinasi taas sydän pakahtua.. ♥



Näin lämpimillä keleillä on tullut myös nautittua hyvästä juomasta sekä ruuasta ihanien ihmisten seurassa ♥


Kaikista eniten tässä olen kuitenkin nauttinut siitä, etä vaatetukseksi kelpaa aikalailla kokoajan bikinit. Olen nauttinut niin kovasti näistä helteistä, sillä kyllä ne +25 kelit on se mun juttu. Pysyispä nämä kelit loppuvuoden tämmösinä tai olisipa ne vaikka aina tämmöset. Alle +15 ei tarvis kyllä ikinä minun puolestani lämpötilan laskea, mutta taidan asua hieman väärässä paikassa sitä varten. 


Helteiden lisäksi olen nauttinut myös äärettömästi lukemisesta. On ollut ihanaa kun on saanut taas kirjan käteen ja se on jäänyt tavaksi. Varsinkin aurinkoa ottaessa ja iltaisin parvekkeella se on kyllä ihan mun lemppari juttu. Kirjahaaste saattaa ehkä tällä vauhdilla päästä tänään sittenkin toteutumaan ihan 12/12. Saa nähdä mihin kaikkeen tässä vielä loppuvuonna pystyy!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti