Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

tiistai 9. heinäkuuta 2019

KESÄKUU

 IHANAA HEINÄKUUTA!

Kesäkuu on ohi, vaikka kesä vastaalkoi ja nyt yksi kuukausi on jo takana päin. Kohta siis tulee jo syksy ja joulu.. okeiokei, ei vielä hypätä sinne vaan nautitaan vielä kesästä ja tehdään pieni katsaus kesäkuuhun ja siihen, että miltä mun kesäkuu oikein näytti.


Nautin pitkin kesäkuuta todella paljon helteistä. Rakastan lämpimiä kelejä, joten nämä super helteet ovat aina mun lempi aikaa. Jos joku kysyisi mun kesän lempi asuja niin vastaus olisi ehdottomasti, että bikinit. Nyt tosin, kun on oma piha voi hyvin käpertyä lukemaan kirjaa sohvalle pelkissä bikineissä, eikä kukaan häiriinny asiasta.


Sain vetäistä päälleni 2,5 kuukauden jälkeen treenikuteet, ihan parasta! Kerroin myös instagramin puolella, että olen sairasloman aikana kerännyt 2kg painoa, joka ei tosin itseäni haittaa. Itselleni ongelmaksi on koitunut sokerikoukku, huono ateriarytmi ja liian vähän syöminen. Nyt kun päästään valmentajan kanssa vauhtiin, uskon, että myös nämäkin seikat jäävät taakseni. 


Olen ajanut super paljon autolla kesäkuun aikana, muuttopuuhat saivat suhamaan Vantaa-Nurmijärvi väliä. Paljon on kylläkin tullut istuttua kesäkuun aikana apukuskin paikalla ja ajeltu kauniisiin paikkoihin. Monet auringonlaskut on katsottu sekä muuten vaan nautittu luonnosta sekä ilmoista. 

Toivon kovasti, että heinäkuusta tulee yhtä mahtava
sekä sinulle että minulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti