Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

sunnuntai 14. heinäkuuta 2019

WOW, MITKÄ POPOT

Kaikki, jotka minut tuntevat ovat tietoisia siitä, että olen aikamoinen kenkäfriikki. Minulla on kenkiä yhteensä varmaan about 60-70 paria, suurin osa niistä kesä/kevätkenkiä. Olen himoshoppaaja, en voi kieltää. En kuitenkaan hamstraa tavaraa ihan miten sattuu vaan oikeastaan kaikki vaatteet ja kengät päättyvät silti aina käyttöön. TODELLA harvoin sattuu sitä, että kiertoon lähtee tavaraa täysin käyttämättömänä. En heitä mitään roskiin vaan myyn kaiken aina eteenpäin tai vien johonkin vaatekeräykseen. Kenkien lisäksi toinen paheeni on takit, mutta ei siitä sen enempää.. :D
Löysin Tallinnassa ollessani Aldosta kengät, joiden tyylisiä nilkkureita katsoin jo helmikuussa, mutta silloin ne oli vielä too much..


Noh, tällä kertaa asiat oli toisin eikä nämä olleet enää laisinkaan too much.. Kokeiluun siis! Ja voi että, kun ne jalkaani sain, ne oli ehkä pehmeimmät kengät mitä minulta on ikinä löytynyt. Nyt olen kerennyt niitä jo kerran käyttämäänkin ja kengät on ihan mielettömän mukavat jalassa. 
Mikä parasta nämä kengät olivat vielä alennuksessa, joten sain ne todella hyvään hintaan kaiken lisäksi.
Aldosta on kyllä muutenkin tullut vuoden aikana yksi mun suosikki kaupoista, sillä siellä on aina todella upeita kenkiä, hinta on hyvä ja kengät todella mukavat sekä kestävät.


Mitkä on sun suosikki kengät tai lempi kenkäkauppa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti