Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

lauantai 10. elokuuta 2019

PERUS AAMUSMOOTHIE

Olen juonut aamuapalaksi smoothien siitä asti, kun aloitin treenaamaan. Puuro tulee hyvänä kakkoisena, mutta sitä ei aina kerkeä väsäämään ja aikaisina aamuina sitä ei välttämättä myöskään tee mieli. Mulla on nyt tarkoituksena kokeilla erilaisia smoothieta, sillä postista on pian tulossa muutamia Foodinin tuotteita, joita voi helposti smoothiessa hyödyntää. Olen pitkään juonut aikalailla samalla kaavalla tätä yhtä tiettyä, joten ajattelin aloittaa jakamalla tämän tänne ja sen jälkeen jakaa uusia kokeiluja - mikäli niistä mitään tulee.



100 - 200g  marjoja                   tänään karviaismarjat, mustikat, mansikat sekä goji-marjat
1                 banaani                   tämä riippunee siitä tuleeko päivän aikana muuten syötyä banaania
30g             puhtikauraa             
10g             pellavansiemeniä    
10g             oliiviöljy
30g             hera
vesi/jää

Marjat joita käytän vaihtelevat usein. Muita jotka ovat käytössäni on vadelmat, mustaherukat, puolukat sekä tyrni. Mun mieleisin yhdistelmä on varmaankin vadelmat, karviaismarjat ja goji-marjat. Joskus olen kokeillut myös mangoa pakasteesta, sekin oli ihan mielenkiintoinen lisä kyllä.


Tarkoitus olisi saada uusilla tuotteilla smoothieisiin uutta potkua ja uusia makuja. Smoothie on todella helppo aamupala varsinkin niille, jotka eivät ole kovia syömään aamuisin. Tiedän tämän kokemuksen kautta, sillä jos minulle olisi sanonut 2017, että joskus voi tulla tilanne, että aamupala maistuukin - olisin varmaan nauranut. Olenkin oikeastaan ylpeä itsestäni ja siitä, että olen saanut sen verran paljon muutosta aikaan tässä vuosien varrella. Ruokatottumukseni ovat täysin erilaiset, varsinkin liittyen aamupalaani ja ruuan säännöllisyyteen.
Mulle saa myös vinkata kaikenlaisia smoothie resepetejä ja mitä kaikkea juuri sinä laitat omaan smoothieeseen!

PS. Ensimmäisen kuvan smoothien väri on erilainen johtuen kyseisen pullon omasta värityksestään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti