Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

keskiviikko 12. lokakuuta 2016

Autumn favorites

Ulkona ollaan kohta jo pakkasen puolella, joten ajattelin että tuun esittelemään teille mun syksyn lempparit.


Tämä Cubuksen takki on ollut mulla jo viime vuodesta asti, mutta edelleen tänä syksynäkin vielä ihan lemppari. Toisaalta nää karvatakit onkin jäänyt mun kovaan suosioon sen jälkeen kun tämän ensimmäisen hankin!


Tämä ehdoton rakkaustakki näillä keleillä on ollut mun Bulgariasta ostama takki. Olin katellut tätä takkia jo keväällä, mutta mistään ei löytynyt tietenkään mun kokoa. Bulgariassa ollessani törmäsin kuitenkin kyseiseen takkiin, kaiken lisäksi oli se vielä alennuksessa  - sold! Tämä onkin ollut kiva, kun vähän pidempi ja alle mahtuu myös paksumpaa tarvittaessa.
Takki on siis ostettu Stradivariuksesta. 


Tämä on se ehdoton ykkös rakkaustakki mikä löytyi kyseisestä Guessin kassista. Tämä varsinaisesti on kylläkin ihan talvitakki, mutta koska ulkona on 3-6 astetta enään, niin tämä on itselle ihan ajankohtainen takki.


Menin tosiaan silloin Guessin liikkeeseen ostamaan erästä ihan toista takkia, mutta sitten törmäsin tähän ja tämä osoittautui ehdottomasti paremmaksi. Tykkään ehdottomasti siitä että keskikohdassa menee tuo kyseinen kiristys. Takki on ihan super lämmin ja mukava, enkä kyllä kadu ostostani yhtään! Guessin takkeja ei voikaan koskaan olla liikaa..

Mutta siirtykäämme takeista vaihtelun vuoksi kenkiin.. 


Mun ihan ykkösiksi on noussut nää Anna Fieldin kengät, mitkä oonkin jo esitellyt täällä. Aivan älyttömän kevyet ja mukavat jalassa. Kaiken lisäksi nämä on ihan super helppoa yhdistää asuihin!


Toiset lempparit on ehdottomasti mun uudet Guessin kengät. Näillä voi mennäkin sit tosin vaan silloin kun ulkona on kuivaa, mutta silti! Nämä on samalla niin siistit, mutta sopivat sitten kuitenkin myös siistimpään asuun. Itse kenkien siistinä pitäminen on kyllä pieni haaste.


Lämpimillä keleillä nämä on kanssa ollut yhdet mun ihan ehdottomat suosikit. Edelleen vähän harmittaa että en tajunnut sillon Bulgariasta ostaa näitä myös beigeinä.. Osoittautu heti reissun jälkeen niin suosikeiksi että harmitti kyllä!


Ja viimeiset, mutta ei yhtään vähemmän lempparit, on mun over-knee bootsit jota en ole oikeastaan ihan hirveästi vielä edes käyttänyt. Mutta niiden parin kerran aikana, niistä on tullut niin mieleiset että voisipa niitä käyttää jatkuvasti.

Mulla on vielä kahdet ihan lempparit syyskengät, nimittäin mun kahdet kumisaappaat mutta koska niitä ei ole tarvinnut vielä jalkaan vetäistä, kun ei kauheasti sateista ole ollut, jätin ne pois tästä postauksesta. Mutta yksi juttu mikä on vielä yks ihan lemppari juttu syksyssä on huivit..


Mulle on valikoitunut ihan parhaiksi nyt tämmöiset kaksi ylipehmeää samoissa sävyissä olevaa huivia. Vasen on hankittu H&M:ltä mun syntymäpäivänä, sillä en ollut havahtunut siihen että syksy oli tullut, joten tarvitsin vähän lämmikettä. Onneksi tarvitsin, ihan huippu ostos!
Oikeanpuolimmainen on taaseen Zarasta, josta mulla on monia muitakin ihaneja huiveja, sillä ne on aina niin pehmeät ja isot. Zarasta ja H&M:stä löytyy kyllä mun makuun parhaat huivit..

Ulkona alkaa olee jo sen verran kylmä että kohta siirrytään jo esittelemään talvi lemppareita, mutta ei se haittaa! Tavallaan ehkä jopa odotan talvea :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti