Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

torstai 10. marraskuuta 2016

BE YOUR OWN SUPERWOMAN


Sain eilen postista nää super ihanat kuoret, joiden myötä omat ajatukset lähti laukkaamaan. Eräs mulle läheinen henkilö myös sanoi mulle että " Nuo on juuri sulle sopivat kuoret, kun oot tommonen supernainen " - tuli hyvä mieli.
Ainakin omalta osaltani viimeisten kuukausien tästä vuodesta ollessa jo menossa haluan tehdä näistä kuukausista mahdollisimman hyviä ja hyödyllisiä. Omalta osaltani olen ymmärtänyt että kaikkien kuuluisi olla oman elämänsä supernainen/mies. Vaikka toki monesti muut ihmiset vaikuttavat meidän onnellisuuteen ja elämänlaatuun, mutta oma onnellisuus ja elämänlaatu ei saisi koskaan riippua täysin jostain toisesta henkilöstä. Aina kannattaa yrittää löytää se ihan oma tie onneen ja se mikä itsensä pitää onnellisena.
Jotenkin ittelleni nämä pelkät kuoret jo toimii aikamoisena tsemppaajana päivänä, kun nään tuon tekstin. Muistan sen lukiessa aina että minä olen oman elämänki sankari ja minä olen se joka oman elämänlaadun määrää. Helppoa kun noinkin pieni ja halpa supersöpö esine pystyy motivoimaan itseään.

Ps. Viikonloppuna tulee joululahjaidea miehille postaus myös blogin puolelle.

2 kommenttia:

  1. Voitko tehdä videopostausta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen aika harvoin siihen aikaan kotona että valaistuksen kannalta ois suotavaa, täällä ei myöskään oikein oo semmoseen soveltuvaa kohtaa mihin kameran saisi. Enkä mä oikein tiedä mistä mä semmosta edes tekisin :/

      Poista