Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

keskiviikko 30. marraskuuta 2016

ESTONIA SHOPPING


Virosta tosiaan tuli osteltua tällä kertaa melko vähän vaatteita, mutta tää karvatakki on mun ihan ehdoton lemppari. Tälle on keksittynä jo valmiiks niin useat asukokonaisuudet että odotan vaan sitä kun tätä pääsee käyttämään. Ihan super pehmeä ja ihana päällä.


Nämä on toiset mun ihan lempparit. Tuo kuosi on ollut mun ehdoton no todella pitkään, mutta jokin näissä iski ihan täydellisesti. Kiva toki pukea välillä jotain muuta perus harmaiden lökäreiden sijasta. Ja kaikenlisäks nää on ihan tosi lämpimät ja mukavat.


Mun ykkösjuttu Viroon mentäessä oli se että mun on pakko löytää sieltä farkut. Nämä ihanat löytyivät noin 3h sen jälkeen kun olin saapunut Viroon - täydellistä! Kerrankin farkut mitkä ovat tarpeeks pienet kaikkialta ja myös tarpeeks lyhyet, värikin on ihan super ihana. 


Mun ostoslista oli aika kenkä painotteinen ja nämä söpöt popot on yhdet niistä. En ole moneen vuoteen mikään uggien fani ollut tai niitä käyttänyt, mutta nämä oli ihan pakko saada. 


Ylipolvensaappaat - ne niin rakastetut kengät tällä hetkellä. Omat edeltäväni olin hankkinut Nellyltä, mutta ne sitten ei sopinut mun jalkaan ja hiersi ihan tajuttoman paljon joten uudet oli hankittava kun nämä näin. Nämä oikeastaan onki enemmän mieleeni kun edeltävät.


Jonku aikaa sitten ulkona ollessani näin jollain tytöllä korollist nilkkurit ja ajattelin että onkohan nyt vihdoin munki aikaa hankkia semmoiset. Tämän täydellisen parin tullessa vastaan päätin että nämähän lähtee mukaan! Olenkin jo kerran kerennyt pitämään näitä ja on ihan super hyvät jalassa - onneks siis nappasin mukaan.

Tällä kertaa mun ostosreissu poikkesi todella paljon mun edeltävistä Viron matkoista, sillä yleensä sieltä tulee ostettua todella isot määrät vaatteita, tällä kertaa niin ei ollut. Sieltä tarttui toki mukaan paljon joululahjoja ja paljon kosmetiikkaa. Ruokaa ja juomaa sieltä tuli tuotua ihan mukavat määrät. Joulun alla varma tulee kuvissa esille nekin jutut mitä jouluun Virosta ostin.


Tässä vielä pieni kurkistus mun viimeisestä Viron ostoksesta, nimittäin mun uuden vuoden mekosta! Tämän esittelen sitten kun ollaan lähempänä vuoden loppua.

Vinkkejä shoppailuun Tallinnassa:
 
- Kristiine Keskus; Mohito, New Yorker, Orsay, Massimo Dutti, Shu, I.L.U, Cropp
- Ülemiste keskus; Tally Weijl, Dreamland Home, Home&You, Never Denim
- Viru Keskus; River Island, Reserved, Mango, Zara, 
- Kaubamaja; Ilumaailm 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti