Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

keskiviikko 17. toukokuuta 2017

HIUSTENHELLIMISVIIKKO SOKOS

Mulla oli eilen hieman erikoinen päivä.. Heräsin pitkästä aikaa jo ennen kahdeksaa ja menin koululle. En kuitenkaan loppupeleissä joutunut olemaan siellä kun tunnin. Sen jälkeen ajattelin että käyn ilmoittautumassa syksyn yo-kirjotuksiin, kerta Helsingissä jo oon - kanslia oli koko päivän kiinni..
Sitten tuli kuitenkin vastaan jokin ihan mukavakin juttu, nimittäin Sokoksen Hiustenhellimis viikot!
Kyseessä on siis Sokoksen kampanja ajalle 15.-21.5, jolloin kaikki kampaamoalan huipputuotteet ovat -40%. Eihän sitä voinut kiertää mitenkään..


Omaan ostoskoriin ei kuitenkaan kampaamopuolelta paljon tarttunut. Nappaisin kuitenkin mukaani tuon KCProfessionalin Color Maskin, sillä siitä on tullut ihan mun luottotuote ylläpitämään mun hiusväriä. Tukkani ei kylläkään ole musta vaan tummanruskea, mutta tämä tuo hyvin eloa siihen silloin kun väri alkaa kulumaan ja juurikasvua pukkaa. Pyrin nimittäin siihen että en ihan jatkuvasti sitä tukkaa olisi värjäämässä, joten tämä on ihan huipputuote!


Sitten mukaani lähti Nyxin Baked Blush sävyssä Ladylike. En ole omistanut poskipunaa ikuisuuksiin, nyt kuitenkin aattelin että joku mieluisa sävy on hankittava. Yritin kovasti ikuistaa sävyä, mutta koska kyseessä on melko vaalea sävy - oli se melko hankalaa tälläiselle amatööri kuvaajalle. Itelle sävy on just täydellinen, ei liian pinkki mut ei liian ruskea, ei liian kylmä eikä liian lämmin. Tykkään myös siitä et kun sitä ottaa siveltimeen, niin ei tarvitse varoa että yhdellä hipaisulla on koko naama täysin pinkki.


Sitten mukaani lähti tällainen Lumenen Mattifying & Pore Smoothing Primer. En oo koskaan mikään isompi Lumenen fani ollut, eikä mulla rehellisesti ole mitään käsitystä onko tämä tuote hyvä. Jotenkin se kuitenkin huusi mua sieltä hyllyltä ja jotenki tuo vaaleanpunainen purnukka eksyi koriin.. Tälleen vaan käy ilmeisesti kun on nainen, eikö? :D


Viimeisenä mutta ei vähäisempänä Lorealin Pure Clayn puhdistusgeeli. Tämä tosin on ostettu jo muutamia päiviä sitten, mutta tätäkin Sokokselta löytyy, joten samaan syssyyn! Mulla on itellä ollut samainen kasvonaamio ja siitä tykännyt, joten päätin kokeilla jos tämäkin olisi hyvä.. ja olihan se! Kaksi kertaa olen nyt käyttänyt ja jättää ihon todella pehmeäksi ja sileäksi, sekä puhdistaa todella hyvin.

Tarkotus olisi hakea vielä tuon kampanjan aikana muutama hiustenhoitotuote, saa nähdä onnistuuko! Kaikkien kannattaa kuitenkin käydä tsekkaamassa Sokoksella, sillä siellä oli todella hyviä tuotteita ja -40% on hyvä alennus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti