Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

sunnuntai 10. syyskuuta 2017

BEAUTY BY V - VAIN 9 KYNTTÄ

Kävin tällä viikolla ensimmäistä kertaa tapaturman jälkeen kynsihuollossa. Moni kyseli että miten meni ja mietinhän mä sitä itsekin etukäteen että miltä se mahtaa tuntua. Henkisesti siis.
Jouduin tilanteessa kohtaamaan taas uudella tavalla sen että multa tosiaan on amputoitu sormi, jonka myötä nykyään löytyy vain 9 hienoa kynttä.


Sain taas vaihteeksi kiittää siitä, että mulla on mahtava kynsitekniikko. V teki huollosta huomattavasti helpompaa, kun mitä se muuten olisi ollut. Loppu kädessä tilanne ei ollutkaan kovin hankala, sormi toki joutui olemaan eri tavalla taas kosketuksessa liikkeeseen, mutta sekään ei tehnyt pahaa. Myös kuvien laitaa ajattelin - jääkö tästä lähtien mun kynsistä kuvien otto pois? Ei jäänyt. Kynsistä on kuva, sekä ilman että puolikkaan peukaloni edes huomaisi.
Itse kynsiin olen toki taas tyytyväinen, ainahan minä olen. Ei ole vielä pian kolmessa vuodessa ollut kertaa kun mulla olisi mitään valitettavaa. Upeat kynnet kerta toisensa jälkeen!

Täältä klikkaamalla pääsette katsomaan V:n muita töitä, sekä halutessanne varaamaan myös oman aikanne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti