Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

maanantai 2. heinäkuuta 2018

COCOPANDA

Tämä tilaus oli aivan älytön päähänpistos! Tilasin nämä nimittäin juhannus lauantaina aamu kahdeksalta kun heräsin neljän tunnin yöunien jälkeen.. Siitä huolimatta aivoni ovat toimineet sen verran, että olen tehnyt oikein mainioita päätöksiä.


Tällainen setti sieltä tulikin jo torstaina eli nopea toimitus niin kuin aina tähänkin asti. Tämä oli sellainen tilaus, jotenki oikein erikoisesti nostatti mielialaa ja sai onnelliseksi.


Tämän BHCosmeticsin Carli Bybel paletin tilasin oikeastaan täysin ystäväni innoittamana. Näin tämän paletin muutama viikko sitten hänen meikkien seassa ja tiesin, että tollaisen minäkin tarvitsen!
Kyseessä tosiaan on 21 Color Eyeshadow & Highlighter Palette Deluxe Edition. Paletin värit on täysin omia ja muutama punertava sävy tekee paletista oikein täydellisen. En malta odottaa, että pääsen koittamaan!


Toinen paletti on tutun ja turvallisen Makeup Revolutionin Flawless 4 paletti. Paletissa 32 eri sävyä. Tämä lähti tilaukseen, sillä mun kaikki tähänastiset luomivärit ovat olleet sitä perus beigeä, ruskeaa sekä kultaista. Tämä iski silmään, sillä punertavat sävyt ovat alkaneet vetää puoleensa ja tässä paletissa on juuri sopivasti hieman erilaisempiakin sävyjä minulle. Makeup Revolutionin paletit on tuttuja jo, joten uskon, että tämäkään ei petä.


Tämä lähti tilaukseen oikeastaan vain siksi, että olin katsonut jokunen aika sitten Johanna Puhakan insta storya ja kuulin tästä siellä. Vaikutti niin hyvältä, että oli pakko saada. Nyt olen käyttänyt muutaman kerran ja vaikuttaa hyvältä! Ollut mm. töissä naamassa kun olen muuten ollut täysin ilman meikkiä ja kyllä se osuutensa antaa. Näyttää hieman eloisammalta heti.


Olisin todellisuudessa tarvinnut vain keskimmäisen fan brushin highlighterille, mutta siveltimiähän ei voi ikinä olla liikaa, joten otin sitten koko setin. Setissä on tosiaan siis vasemmalta oikealle: setting brush, fan brush sekä sculpting brush ja mukana myös kuppi siveltimille. En ole vielä näitä kyseisiä päässyt kokeilemaan, mutta todella monet mun siveltimista on Real Techniquesin, joten tuskin nämä yhtään sen huonommat on.


Viimeisenä, mutta ei yhtään sen vähäisempänä, kaksi concealeria. L.A Girlin lähti tilaukseen, sillä sitä mulla on ollut aikaisemminkin ja olen siitä aina tykännyt. Beauty UK:n concealer lähti tilaukseen ihan vaan koska se oli 2-3€, enkä voinut jättää tilaisuutta käyttämättä. Sit kun pääsen kokeilemaan, tulen ehdottomasti kertomaan myös tänne kokemukset!

Ei ehkä tarvitse taas hetkeen tilailla meikkejä.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti