Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

lauantai 4. tammikuuta 2020

RASKAUS JA TUKKA + MAYBEAUTY

 Postaus tehty yhteistyössä Maybeautyn kanssa.

Raskaus on tehnyt mulle fyysisesti kaikenlaista, mutta ennen kaikkea mun tukasta on tullut entinen. Mulla oli jo ennestään ongelmia, että tukkaa lähtee päästä raudanpuutteen vuoksi, mutta nyt sitä lähtee verrattuna aikaisempaan tupla määrä. Olen lukenut jo vuosien ajan facebookissa naistenryhmistä, mitä kaikkea tukalle tapahtuu raskausaikana, mutta en ole koskaan ajatellut sitä omalle kohdalleni. Tukkani kuitenkin KÄRSII ja ITKEE.
Mulla ei ole ikinä ollut ongelmia takkujen kanssa, mutta nyt on. Toki tukan kuivuuteen vaikuttaa varmasti myös paljon mun pitkä pahoinvointi jakso, jolloin hiukset eivät saaneet kunnolla ravintoa eikä keho nestettä. Tukkani oli juuri elpymässä keväältä, jolloin leikkauksen jälkeen käyttämäni vahvat lääkkeet ja silloinen pahoinvointi, teki tehtävänsä tukalle sekä maksa-arvoille.
Tästä suuresta ongelmasta johtuen aloin käyttää tukkaani kaiken maailman juttuja ja yritin panostaa hiustenhoitoon vielä entistä enemmän.
Olinkin iloinen, kun tällä kertaa Maybeautylta tuli yhteistyötarjous hiusöljystä.

Olin kuitenkin skeptinen tilanteeseen nähden, sillä en millään uskonut, että mikään enää auttaa mua tämän tukkani kanssa ja varsinkin takkujen kanssa. Tällä kertaa päätin, että otan tuotteen syyniin oikein erityisen kunnolla, jotta kerkeän vertailla sitä muihin öljyihin kunnolla. Toisena syynä se, että mulla on ollut hiustenhoitotuotteita PALJON eri merkeiltä ja olen aina tykännyt tukkaani hoitaa, joten tämähän on ihan minun juttu!
Sain tuotteen testiini joulukuun alussa ja siitä lähtien testasin sitä sekä vertailin kotona jo löytyviin tuotteisiin mm. Wellan Professionalsin LuxeOiliin, joka on monen suosima. Oma lemppari öljy on pitkään ollut MorocconOilin, joka mielestäni menee ihan heittämällä ton Wellan ohi. Testiin ottaessa mielenkiintoisinta mulla olikin, että mihin kohtaan tämä tässä minun listalla sijoittuu.


Maybeauty Moroccan Miracle-hairseerumi on siis kevyt, rasvaton hiusöljy, joka sisältää arganöljyä, makeaa manteliöljyä, oliiviöljyä ja pellavansiemenöljyä, jotka kaikki sisältävät hyviä rasvahappoja. Edellä mainitut imeytyvät hiukseen, jotka antavat hiuksille kiiltoa ja hoitavat hiuksia. Seerumia käyttäessä myös tukan luvataan kuivuvan nopeammin antaen pitkän kosteutuksen.


Kuukauden kokeilun jälkeen tämä nousee ehdottomasti Wellan ohi ja on ollut nyt tärkeä osa mun tukan hoitorutiinia. Pidän siitä, miten tämä Maybeautyn tekee tukasta todella ilmavan, pehmeän ja takkujen selvittely on todella helppoa. Mulla on myös kevyt luonnonkihara, jotka tämä seerumi siloittaa helposti. Tukka on öljyn käytön jälkeen semmoinen, että tekee mieli vaan hiplata sitä. Vaikka tokikaan tämä ei hiuksiani pelasta kaksihaaraiselta, sillä niiltä pelastaisi toki vain sakset, mutta tämä on kuitenkin ollut iso pelastus tähän tällä hetkellä olevaan hiusongelmaan. Tuntuu kivalta, kun hiuksia harjatessa ei tarvitse enää pelkää, että takkujen myötä repiä koko tukkaa pois päästäni. 
Tätä on myös super helppo lisätä kuivaan tukkaan eikä tukasta siltikään tuu rasvainen. 

  1. Kuivaa hiuksesi pesun jälkeen
  2. Levitä hiusseerumia latvoihin
  3. Anna seerumin imeytyä ja ylläty lopputuloksesta
Mikäli haluaisit itse päästä testaamaan tätä ihanaa tuotetta, joka ainakin omaan mieleen kovasti on ja yllättyä samalla tavalla, kun minä yllätyin, niin kannattaa nyt käyttää tilaisuus hyväksi ja käydä tilaamassa myös itsellesi kyseinen seerumi. Tästä klikkaamalla pääsette suoraan sivuille ja alennuskoodi on jo lisättynä ostoskoriin. Koodi "adriannehair" oikeuttaa teidät -30% alennukseen 1.2.2020 asti. 
Tuotteissa on myös paljousalennusta: normaalihintaisena tuote maksaa 29€.

Kun ostat 2 seerumia, yhden purkin hinnaksi jää 24,50€
Kun ostat 3 seerumia, yhden purkin hinnaksi jää 23€
Kun ostat 4 seerumia, yhden purkin hinnaksi jää 21€.

Tämän jälkeen saa koodilla "adriannehair" siis vielä sen -30% alennusta.
Ostaessasi siis esim. 3 seerumia, joiden hinta paljousalennuksilla olisi 69€, 
saat ne koodilla hintaan 48,30€.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti