Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

maanantai 13. tammikuuta 2020

VUODEN 2019 PARHAAT

Mun vuoden 2019 parhaimmistoon kuuluu aika paljon erilaisia tuotteita ja paljon sellaisia, joista en ollut edes kuullut vielä 2018. En ole kovin merkki enkä myöskään tuoteuskollinen ja kokeilenkin todella helposti uusia tuotteita. Tämä sit toki aiheuttaa sen, että lempparit vaihtuu helposti sekä nopeasti, mutta sit jää jotain tiettyjä yksittäisiä joista en kovin helposti luovu.

MAYBEAUTY
Pääsin yhteistöiden mukaan kokeilemaa todella erilaisia ja monia tuotteita, joista tykkäsin kaikista paljon. Kaikki ovat jääneet mulle itselleni käyttöön myös yhteistöiden jälkeen, olen vain onnellinen, että tuotteisin yhteistyön myötä törmäsin. Muutama yksittäinen tuote kuitenkin nousi ylitse muiden:
Face Gel - Klikkaamalla tästä pääsette kurkkaamaan mun instagram postauksen aiheesta.
Geeli tosiaan hierotaan kasvoille pyörivin liikkein ja aika pian hieromisen aloittamisen jälkeen saa huomata, että ihoa alkaa irtoamaan. Tämä poistaa kuolleen ja kuivan ihon todella tehokkaasti ja samalla syväpuhdistaa ihoa. Parasta on, kun sen ihon irtoamisen huomaa heti ja näkee, että jotain tapahtuu. Kasvojen pesun jälkeen iho on todella pehmeä ja sileä.
Moroccon Hair Serum - Tästä pääsee kurkkaamaan mun juuri kirjoittamani postauksen sekä nappaamaan alekoodin. 
Tämä kyseinen hiusöljy on pelastanut mut pahimmilta takuilta, joita raskaus minulle on aiheuttanut. Tekee hiuksista todella helposti harjattavat sekä pehmeät. Tukka on aina pesun jälkeen todella miellyttävä ja sen kanssa ei tarvitse menettää hermojaan.


Kat von D Lock-It Foundation
Tämän nappasin mukaani 2018 lopulla Jenkeistä jo ja siitä asti olen ollut sille uskollinen. Parhaillaan juuri pohdin, että lähtiskö Ruotsiin hakemaan tätä vai tilaisiko netistä.. Tykkäsin aiemmin kovasti Macin meikkivoiteista ja olin ehdottoman uskollinen Fix Fluidille sekä Pro Longwearille. Kat Von D:n astuessa kuvaan se kuitenkin meni heittämällä ykköseksi. Se sopii tämmöiselle pintakuivalle, mutta T-alueelta rasvoittuvalle, kuin piste iihin, se on  myös huomattavasti peittävempi sekä pysyvyydeltään parempi, kun Macin meikkivoiteet. Kat Von D:ltä löytyy myös mun iholle kaksi ihan täydellistä sävyä, yksi talveen ja toinen kesään.



The Ordinary
Tämä oli mulle merkkinä melko tuntematon ennestään, mutta muistaakseni joskus keväällä taisin tutustua tähän ensimmäistä kertaa, jonka jälkeen olen kokeillut merkiltä useampia tuotteita. Kaksi ehdotonta suosikkia kuitenkin on noussut tähän mennessä ylitse muiden.
Salicylic Acid 2% Solution
Tästä mainitsinkin jo kesällä, kun kirjoittelin kesän kosmetiikkasuosikeista. Seuraava on lainaus sieltä. 
"Tuote lupaa tehdä ihosta kirkkaamman ja säännöllisen käytön myötä puhtaamman sekä ehkäistä epäpuhtauksia, puhdistaa ihonhuokoisia ja kuoria ihoa. Kuulosti ainakin minun korvaan ihan liian hyvältä ollakseen totta, joten oli pakko päästä testaamaan, kun hintakin 30ml pullosta on vain 6€. 
Tuote ei todellisuudessa ollut ollenkaan liian hyvä ollakseen totta. Seerumi tosiaan siloittaa ihoa ja tekee siitä puhtaamman. Itse olen surkea käyttämään kaikkia tuotteita säännöllisesti enkä tätäkään ole muistanut aamuin illoin käyttää, muta siitä huolimatta olen huomannut muutoksia ihossa."

Nyt kun käyttöä on takana vielä pidempi aika, edelleen epäsäännöllistä käyttöä tosin, iho tosiaan on sileämpi. Ainakin mulla, jolla pitkin talvea on aina nuhaa, joten nenän iho kuivuu, tämä on pelastanut paljon!
Natutal Moisturizing Factors + HA
Kyseessä on kosteusvoide, jossa on luonnollisia kosteuttajia, mm. aminohappoja, rasvahappoja, sakkarideja, hyaluronihappoja jne. Tuote lupaa näiden luonnollisten kosteuttajien suojaavan ihoa, pitävän ihon pintakerroksen kosteutettuna ja vaikuttavan tehokkaasti ihoon.
Yksi ihanempia juttuja tässä on ehdottomasti se, että se imeytyy todella tehokkaasti sekä nopeasti eikä jätä ihosta rasvaista ja tahmeaa. Kosteutus on tässä myös ihan omaa luokkaansa ja tuotetta riittää hyvin pieni määrä kerrallaan - on siis myös todella riittoisa! 


 MoroccanOil
Mun kaikkien aikojen lemppari hiustenhoitotuote, myös tänäkin vuonna. Tämä on kulkenut mun matkassa nyt jo useamman vuoden ja täytyy sanoa, että tästä en pois vaihda. Ehdottomasti se THE öljy, jota käytän, kun hiukset oikein huutaa sen öljyn perään. Tätä voittanutta ei vain ole olemassa..


Pysyttekö ennemmin tutussa ja turvallisessa vai kokeiletteko helposti uusia tuotteita?
Kertokaa teidän vuoden 2019 lempparit ehkä mullekin löytyy uusia, ainakin kokeiluun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti