Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

sunnuntai 9. huhtikuuta 2017

BEAUTY BY V - KEVÄT KYNSISSÄ

Kävin tossa muutama viikko sitten hakemassa vihdoin kynnet takaisin, sillä olin joutunut olemaan ilman helmikuun lopun jälkeen. Kerkesin niin totaalisesti menettää hermot kynsilakkoihin ja siiten säätöön joten ai että miten lämmitti mieltä saada kynnet vihdoin takaisin. Kyseinen Viro-Riika postaushan multa edelleen puuttuu, sillä tuolloin yo-kirjotukset veivät kaiken aikani, joten sen toteuttaminen silloin jäi. Nyt kun taas olen jollain tapaa saanut arjen balanssiin, sekin olisi kiva toteuttaa.


Valeria nappasi tällä kertaa kuvat parissakin vaiheessa, niin nyt on kiva jakaa myös teille miten nämä mun kynnet todellisuudessa syntyvät. Sillä kuten näkyy, siinä vaiheessa kun muoteilla on aloitettu ja kynnet vielä viilaamatta, kynnet ei ihan näytä siltä miltä lopuksi.. :D


Tässä oltin viilattu oikean käden kynnet jo kuntoon, ero on valtava, kuten huomaa. Puhumattkaan sitten lopullisesta tuloksesta.



Keväiset kynnethän mulla tuli, sillä huoltopäivänä oli ihanan aurinkoinen sää. Tämä on oikeastaan jo toinen kerta kun näin käy. Myös 2015 mulla oli samasta syystä keltaiset kynnet, vaikka paikan päälle menin idealla mustista. Tällä kertaa tosin olin päättänyt että joko keltaista tai pinkkiä - sain kummatkin! Kiitokset kuuluu taas upealle Valerialle kynsistä, jonka tiedot kynsienlaitosta löydät klikkaamalla TÄSTÄ.

4 kommenttia:

  1. Aivan ihanat kynnet! Tosi keväiset.

    VastaaPoista
  2. Vautsi mitkä kynnet! Itse en pystyisi varmaan tekemään mitään noin pitkillä kynsillä, mutta se on varmaakin ihan tottumiskysymys :D

    http://piiakristiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Itelle ton mittaiset on jo lyhyet ja lyhyemmillä en osaakaan olla.. :D tottumuskysymys tosiaan!

      Poista