Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

keskiviikko 18. syyskuuta 2019

GLOSSYBOX SYYSKUU


Olen nyt muutaman kuukauden tehnyt yhteistyötä Glossyboxin kanssa ja ajattelin vihdoin päivittää myös tänne asian tiimoilta. Kaikki aikaisemmat glossyboxin sisällöt löydät instagramista, mikäli uteliaisuus heräsi.
Syyskuun boxi on kuitenkin all about syksy, sillä syksy tekee tuloaan nopeasti. Tällä kertaa tykkäsin boxista todella ja tuotteet olivat just mulle sopivia. Boxin arvo oli tällä kertaa jopa yli 110€.

1. AVANT PRO PERFECTING COLLAGEN TOUCHE
Mulle on aina tosi hankalaa löytää sopiva meikinpohjustusvoide/seerumi. Tämä seerumi kuitenkin on nyt osoittautunut tosi kivaksi. En meikkaa nykyään arkeen kovinkaan paloa ja tämä sopii ainakin siihen tarkoitukseen todella hyvin. Tämän myötä olen eksynyt myös nyt katselemaan Avantin muita tuotteita.
2. PIXI BEAUTY LIPLIFT
Monet kerrat näitä kiiltoja jo katsoneena olin tästä todella iloinen, vihdoin pääsen testaamaan! Onneksi pääsin, sillä tämä oli ihan super hyvä. Tässä on mm. aloe veraa, jojobaöljyä ja kamomillaa, jotka pehmentävät hyvin huulia antaen samalla kivan kiillon.
3. DEPEND HYPRIDILAKKA
Nyt kun mulla ei ole enää rakennekynsiä olen taas alkanut ostamaan kynsilakkoja, jotta vapailla voi laittaa kynsiä. Lakka antaa geelilakkauksen tunteen, kestää jopa viikon, on helppo levittää sekä myös helppo poistaa.
4. N.A.E SUIHKUGEELI
Tämä käsittämättömän hyvän tuoksuinen geeli oli erinomainen! Kyseessä on vegaaninen sekä luonnonmukaine sarja, jonka alkuperä on kasvilääkinnässä. Geeli sisältää viikunan ja hibiskuskukan uutetta.
5. PURPLE TREE
Myös tämä ja kaikki muut sarjan monitoimivoiteet ovat vegaanisia ja eläinkokeettomia. Tämä pehmentää ja kosteuttaa ihoa todella hyvin. Tuotteesta mainitaan, että sopii jokaiselle ihotyypille ja ainakin mun pintakuivalle rasvoittuvalle iholle tämä on todella hyvä.

Kiinnostuitko?
Käy tilaamassa oma boxisi klikkaamalla tästä,
hyödynnä alekoodi ADRIANNE ja saat -15% tilauksestasi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti