Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

maanantai 30. joulukuuta 2019

2019 - PARAS IKINÄ

Olen joka vuonna tehnyt vuodestani koosteen myös tänne blogin puolelle ja tämä vuosi ei ole siinä asiassa poikkeus. Vuosi 2018 oli kummallinen ja olen yhä sitä mieltä. Tämä vuosi oli minulle ehkä semmoinen kehityksen, tuhkasta nousemisen, itsensä löytämisen ja onnellisuuden vuosi.
Monet edeltävät vuodet ovat olleet minulle vaikeita ja hankalia, joten on ilo ajatella, että tästä vuodesta ei niin voi kyllä sanoa. Tämä vuosi ei ollut mistään kohtaa hankala tai vaikea.

Mun alkuvuosi oli aika tasaisesti täynnä juhlimista sekä treenaamista, kunnes käväsin leikkauksessa, jonka jälkeen treenaaminen jäi mutta juhlat pysyi vielä hetken.

TAMMIKUU



  • Kävin LUX tapahtumassa Elisan kanssa, kuten myös edeltävänä vuonna
  • Lensin Teneriffan lämpöön yksinäni  - MIELETÖN REISSU
  • Nautin Suomeen palatessa pakkasesta


HELMIKUU



  • Kävin ensimmäistä kertaa Järvisydämessä, mutta en varmastikaan viimeistä
  • Käytiin Elisan kanssa Virossa, joka alkaa olemaan jo joka vuotinen perinne
MAALISKUU


  • Treenasin kunnolla viimeistä kertaa tänä vuonna
  • Jouduin uudestaan peukalon kanssa leikkaukseen, joka vaikutti edeltävään paljon

HUHTIKUU




  • Korkkasin terassikauden ja nautin kevätauringosta
  • Kävin Na-Kd:n pop up myymälän avajaisissa
  • Järjestettiin Elisalle yllätysjuhlat sen inttiin paluun kunniaksi
  • Nautin Sääksjärven auringonlaskusta sekä ekasta grillikerrasta tälle vuodelle
  • Vappu vietettiin kera Picachun

TOUKOKUU


  • Aloitin toukokuun matkaamalla Prahaan äitini kanssa
  • Kävin paljon piknikillä sekä grillattiin mielettömästi
  • Lopetin toukokuun reissulla Sysmään mökille

KESÄKUU


  • Kesä alkoi kaiken maailman remontti projekteilla
  • Olin paljon rannalla
  • Nautin mielettömästi meidän omasta pihasta
  • Otin uuden tatuoinnin juhannuksen tienoilla
  • Grillattiin paljon ja myös juhannuksesta nautittiin
HEINÄKUU


  • Kävin heinäkuun alussaä äitini kanssa Virossa Laulujuhlissa
  • Nautittiin paljon kesäilloista
  • Käytiin pariskunta reissulla Lomamäen lemmikkieläinpuistossa
  • Heinäkuun kohokohta oli ehdottomasti Ed Sheeranin keikka Malmilla
  • Kuukausi sai lopun, kun kierrettiin Viroa ympäri
ELOKUU


  • Elokuussa juhlittiin M:n synttäreitä
  • Lennettiin viikoksi Kyproksen lämpöön
SYYSKUU


  • Palattiin takaisin Suomeen reissusta
  • Juhlittiin myös mun syntymäpäivää
  • 22.9 mentiin kihloihin - mun yksi onnellisimmista päivistä
  • 30.9 tein positiivisen raskaustestin, joka sinetöi mun koko syksyn
LOKAKUU


  • Käytiin katsomassa Joker - leffa, josta ei tykätty
  • Päädyin hurjan raskauspahoinvoinnin vuoksi tiputukseen
  • Hurahdin neulemekkoihin vähän pakon edessä, sillä mitkään housuni eivät mahtuneet enää jalkaani
MARRASKUU


  • Aloin voimaan hieman paremmin, joten yritin nauttia syyskeleistä
  • Löysin neulonta harrastuksen, tähän mennessä olen saanut valmiiksi 2 huivia ja kesken on vauvapeitto sekä kolmas huivi
  • Kuun lopussa lähdettiin pohjoiseen roadtripille
JOULUKUU


  •  Käytiin itsenäisyyspäivänä Tallinnassa
  • Aloitin tekemään vauvanpeittoa
  • Vietin aivan ihanan perhejoulun
  • Olen ollut flunssassa puolet joulukuusta
  • Saatiin tietää mitä sukupuolta meidän mini on   
 Tämä on ollut kertakaikkiaan ihmeellinen vuosi, johon on toki kuulunut paljon paljon muutakin, kun ylläolevat jutut. Olen saanut elämääni todella paljon hyvää ja en voisi ikinä olla tarpeeksi kiitollinen kaikesta saamastani. Tänä vuonna olen oppinut itsestäni sekä ja ympäröivästä erikoisia sekä mielenkiintoisia juttuja. Koen myös, että olen kehittynyt paljon vaikka yleensä isoin kehitys tulee vastoinkäymisistä, tällä kertaa asia oli toisin. Olen saanut tapella paljon peukaloni kanssa taas leikkauksen jälkeen sekä joutunut olemaan todella ison siivun vuodesta sairaslomalla, mutta se ei oo vaikuttanut vuoden kokonaiskuvaan. Tuntuu hurjalta, että pian alkaa täysin uusi vuosikymmenes.

Vuoden sanat on ehdottomasti: onnellisuus, kiitollisuus, sairasloma ja kipu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti