Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

perjantai 30. syyskuuta 2016

Matching tattoos and new home

Tänään herkistellään..

Tämä päivä on ollut sellainen että on kyllä ihan kokoajan ollut tunteet pinnassa, monestakin eri syystä. Ihan alkuun mulla oli jo viime yönä todella raskaita ajatuksia ja mietteitä, joiden kanssa alotin taas aamulla, jotka aiheutti jo heti aamu kahdeksalta erilaisia fiiliksiä. 
Aamulla päähän lisääntyi ajatukset mun ja Elisan ystävyysuhteesta, olinhan mä kuitenkin tatuoimassa pian hänet omalla tavallansa ihooni. 
Ollaan tunnettu vuodesta 2010, ollaan oltu kun paita ja peppu, ihan niin paita ja peppu että hänen äitinsä on mun kummitäti ja perhe on kun omani. 
Elisa on ollut mulle se, joka on pysynyt vieressä läpi vuosien, vaikka mikä olisi. Vaikka aina ei olekaan niin helppoa ollut, mut ei koskaan takerruta niihin asioihin, vaan jatketaan kylki kyljessä eteenpäin. Hän on se, jonka tiedän et kuuluu pysyä siinä. On helppoa kun on aina yksi ihminen johon voi luottaa täysillä!


Itse tatuoinnin ottaminen oli tällä kertaa todella helppo juttu. Alkuun kutitti niin että luulin että mun jalka ei pysy edes paikoillaan.. Luun päältä hieman nipisti, mutta muuten ei juurikaan tuntuntut. Kuitenkin seuraavat 2 tuntia olivat sitten todella suurta tuskaa. Mulla vuosi erityisen kovasti verta, kävely ja seisominen olivat suht tuskaa myöskin..


 Pienestä kivusta ja kärsimyksestä huolimatta, mun on pakko taas todeta että se on sen arvoista. Kuvista tuli super upeat (omani oikealla) ja voin taas kerran olla erityisen tyytyväinen Kirillin kädenjälkeen ja palveluun. Parempaa asiakaspalvelua ja tatuoijaa saa kyllä hakea. 


Loppupäivän vietin uudella asunnollani, uusia kalusteita kasaessa. Pakko myöntää että tämä kasaus homma ei ole oikeastaan minua varten, vaikka todella hyvin tavaraa kasaan tulikin. Huomenna klo 13 starttaa virallinen muuttopäivä ja tavaroiden roudaus ja samalla niiden kasaan saaminen, saa nähä miten onnistuu! 
Mun omat lempparit kyseisessä asunnossa on ehdottomasti asunnon lattia, vaatehuone ja juuri lasitettu parveke. 

" She's like my mom, my psychiatrist, my soulmate, my buddy, my dumbest part, my smartest sense. I don't know how do to describe my bloody best friend 💗 "

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti