Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

tiistai 20. kesäkuuta 2017

ALL EYEZ ON ME

Viime viikonloppu oli aivan tajuttoman ihana. Ensinnäkin oli aivan tajuttoman upeat säät ja toiseksi oli todella paljon erilaista ja perus arjesta poikkeavaa tekemistä.


Aamu alkoi mun ihan ehdottomalla lempi puuhalla - nimittäin auringonotolla ja lukemisella. Kirja vaihtui puolessa välissä jopa koulukirjoihin! Aika monta tuntia mä siinä parvekkeella vietinkin, toisaalta oli mukavaa kun minnekään ei ollut kiire.

Illalla tosiaan oli date night ja käytiin Flamingon Parilla:ssa syömässä sekä sen jälkeen elokuvissa katsomassa All Eyez On Me. Niin kuin arvata saattaa elokuva ei ollut minun valintani, mutta loppupeleissä se ei ollut yhtään sen hullumpi. Kyseinen elokuva ei välttämättä ole se minun makuuni oleva leffa, mutta en huonoksi väittäisi. Kaikki jotka on 2Pacista kiinnostuneet varmasti elokuvasta pitävät.
Elokuvista lähtemisen jälkeen sää oli aivan mainio ja tarkoitus olikin lähteä grillaamaan, väsymys vei kuitenkin voiton.


Lauantai alkoi melko erikoisesti, nimittäin mun vessan putkille oli käynyt yön aikana joku kämmi ja siellä oli puol vessaa märkä kun aamulla sinne menin. Siellä sitten kävi talomiestä sekä putkimiestä, jonka takia joutui olemaan kotona, joten auringonotto suunnitelmat sai jäidä sikseen.
Käytiin hakemassa mulle mun uus tietokone, joka on muuten aivan huippu ja Ikeassa vähän katselee syksyä varten. Iltapäivästä sitten päästiin vihdoin myös sinne grillaamaan ja olikin aivan huippu ilta. Hyvää ruokaa, hyvää seuraa sekä huviteltiin isäntä vs emäntä pelillä. En muuten loistanut miesten kysymyksissä..


Viikonlopun kruunasi ehdottomasti sunnuntaina parvekkeelta avautuva aivan huippu näkymä. Tollasen viikonlopun jälkeen kyllä mieli lepää ja ei ollut yhtään hankalaa lähteä maanantaina töihinkään. Toivottavasti teillä oli yhtä mukava viikonloppu ja kommentteihin saa jättää omia mielipiteitä kyseistä leffasta, jos joku on käynyt sen jo katsomassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti