Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

sunnuntai 25. kesäkuuta 2017

LEMPPARI LAUKKU

Etsin aika pitkään sellaista laukkua jonne mahtuu kone ja muutenkin kaikki tarvittava. Haaveena oli LV:n neverfull tyylinen laukku. Aika pitkään sain etsiskellä, mikään missään ei oikein iskenyt. En halunnut myöskään mitään kallista laukkua, sillä halusin vain jonku perus ns. väliaikaisen laukun.


Unelmayksilö löytyikin, niinkin tavallisesta paikasta kun H&M. Laukku löytyi oikeastaan ihan sattumalta, olin jo nimittäin unohtanut koko laukun metsätyksen. Olin etsimässä jotain aivan muuta, mutta sitten tämä ihanuus iski silmääni. Kaiken huipuksi tässä oli sisällä erillisenä tämmöinen pikku pussukka, joka vei mun sydämen täysin! Olen aina miettinyt miten kätevä tollainen olisi - ja noh, onhan se! Toinen juttu mikä vei sydämeni on ehdottomasti laukun sisusta ja sen väri. Kaikessa yksinkertaisuudessaan laukku on nyt ihan mun lemppari. Sain yksinkertaisen, mutta aivan ihanan laukun ja vielä ihan pienellä hinnallakin kaikenlisäksi.

Nyt onkin aivan ihana laukku millä viilettää koko kesä. Syksyksi toki on jo uudet laukku toiveet, mutta ehkä niitä voi miettiä sitten syssymmällä. Millaiset on teidän tämän hetkiset lemppari laukut tai ootteko muuten vaan tehneet yhtä hyvä löytöjä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti