Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

torstai 17. marraskuuta 2016

LISÄKURKISTUS KOTIINI

Parisen viikkoa sitten tein postauksen mun H&M tilauksesta ja silloin mainitsin että sisustusjuttuja sisältävä H&M:n paketti on vielä matkalla. Pääsin vihdoin kuvaamaan teille silloin saamani tavarat ja samalla pääsette taas kurkistamaan vähän lisää mun kotiin. Ensimmäiseen postaukseen löydätte tästä.


Tilasin H&M:ltä maailman ihanimman suihkuverhon. Tilatessani mietin tosi pitkään että onkohan tuo liian tumma, vaikka onhan mulla muutenki vessa harmaissa sävyissä. Sit kun paketti saapui ja näin tän niin ihastuin! Parasta on suihkussa ollessa kun verhon väristä syntyy kivan valaistus ja siihen lisäksi hyvän tuoksuinen kynttilä palamassa niin huhhu, niin ihanaa.



Aika pian muuton jälkeen huomasin että mun pesukoneen päällinen alkoi olemaan täynnä tavaraa.. hiustenkuivaajan ja suoristusraudan piuhat sekasin jne. Silloin päätin että tavaroille on hommattava joku kori tms. Tälläisen mustan/harmaan tilasin H&M:ltä, aattelin et kun nyt loppu värimaailmaan sopiva niin kai se on sama tilata, jos miellyttäisi - saahan sen aina lähetettyä takaisin. Eipä tarvinnut, sillä toi on ihan super ja on palvellut mua nyt todella hyvin.


Viimeisenä mutta ei yhtään vähäisempänä mun uudet kynttilät. Todella erikoiset tuoksut, mutta mä tykkään! Puhumattakaan siitä että nuo purkit on ihan super söpöt.

Tässä linkit kyseisiin tuotteisiin:
SUIHKUVERHO TÄSSÄ
KYNTTILÄT TÄSSÄ JA TÄSSÄ
SÄILYTYSKORI TÄSSÄ

Ps. Kohta loppuu shoppailulakko eli pääsee ostelemaan uusia sisustusjuttuja ja joulukoristeita. Tosiaan huomiseen se siis loppuu kun päästään Viroon, eli viikonlopun jälkeen luvassa Virosta kuvia ja ostospostaus tulee varmasti myös!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti