Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

keskiviikko 30. toukokuuta 2018

OLEN ELOSSA

Pakko myöntää, että viimeiset kaksi kuukautta elämästäni ovat olleet melko sekavat. Se yleensä hymyilevä ja positiivinen Adrianne on ollut poissa ja tilalla on ollut viha, suru sekä negatiivisuus. Mutta ilmeisesti sitä se elämä välillä on, eikö? Elämäni on ollut kaikkea muuta kuin normaali, en ole pystynyt käymään kunnolla salilla, en ole oikein voinut syödä kunnolla, unesta puhumattakaan. Pikkuhiljaa elämä alkaa taas hymyillä ja alan saada taas ohjat omiin käsiini. Koen, että pikkuhiljaa alan taas tykkäämään omasta elämästäni :D. Nyt hetken aikaa suurinosa ajasta menee tähän elämän uudelleen järjestelyyn ja on nytkin jo mennyt, kiitos sen mulle ei myöskään aukea koulupaikkaa tänä syksynä.


Olen tässä kaiken stressin lomassa yrittänyt ottaa kaiken irtia arjesta, vaikka kohta loppuvan 8 päivän työputken jälkeen en hetkeen halua nähdäkään arkea. Olen myös innolla odottanut tänä vuona koulujen päättäjäis ajankohtaa, sillä tänä vuonna päättärit tulevat olemaan super mahtavat!
Olen tässä välissä kerennyt myös käydä poistamassa stressiä kampaajalla, josta tulossa ehdottomasti erillinen postaus kunhan sen saan tehtyä.


Halusin oikeastaan vain tulla ilmoittamaan, että elossa ollaan enkä ole todellakaan iloinen tästä tauosta. En ole myöskään ollut yhtään tyytyväinen siihen miten toimettomaksi tämä stressi yms minut on saanut. Heti kun kaikki alkaa taas olemaan mallillaan palaan kunnolla blogin, lukemisen sekä salinkin ääreen. Elämähän ei oikeasti oo yhtään niin vakavaa ja hankalaa miltä tässä on hetken tuntunut!

Toivottavasti kaikki on kerenneet nauttimaan edes vähän ihanista kesä päivistä sekä auringosta.
Itse olen saanut kiittää, että saan työskennellä ulkona vaikka allergia onkin sitten sen mukainen..
Palailen toivottavasti jo pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti