Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

lauantai 21. lokakuuta 2017

DC-FIX PEILI

Mulla on ollut tämän asunnon kanssa kaikenlaisia projekteja ja viikonloppuna sain taas yhden projektin päätökseen. Ajattelin että tulen näyttämään tännekin miten helposti saadaan aikaan muutosta. Tähän asti olin lukenut näitä Dc-fix muutoksia vain netistä ja ihmettelin kaikkien hehkutusta siitä. Nyt kun se oli itsellenikin ihan super vaihtoehto tehdä jostain mieluisampaa, ymmärrän hyvin miksi sitä on hehkutettu :D


Projektissa tosiaan oli siis tällainen peili. Peili tuli muutossa avopuolisoltani ja ilmiselvää, että en halunnut tollaista. Tosta kuviosta tulee itselleni mieleen kunnon poikamiesboksi, joten tein heti selväksi, että mikäli tuo meille tulee - sille on tehtävä jotain!
Ennen tätä projektia hankittin itse vessakaappiin kunnolliset hyllyt, jotka kaipasivat jotain päällysteeksi ja saivat myös DC-fixin käsittelyn.


Sanotaanko näin, että oli todella ärsyttävää laittaa tota peiliä. Itse peilin reunat eivät olleet suorassa, joten se tuotti omat haastavutensa siihen, että sen sitten saisi suoraksi. Olen siitä huolimatta erittäin tyytyväinen lopputulokseen.


Ruskea oli mun valinta siksi, että niin kuin näkyy tuo eteisen seinä ei ole valkoinen vaan todella ihmeellisen värinen. En todellakaan osaa edes kuvailla minkä värinen on. Osasyy oli myös se, että koska tila jatkuu avoimena kohti olkkaria ja siellä on mustanruskeat huonekalut. Itse olen ihan super tyytyväinen siihen, että tällaiseen ratkaisuun päädyttiin. Peli sai uuden ilmeen, on todella kaunis ja mikä parasta - ei tarvinnut edes ostaa uutta.  Saa nähdä innostunko minäkin nyt vai jääkö nämä mun  ainoiksi DC-Fix kohteiksi :D

2 kommenttia:

  1. Hei! Mistä tää fix on ostettu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on valitettavasti pakko sanoa, että en muista ollenkaan :/

      Poista