Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

tiistai 17. lokakuuta 2017

ENSIMMÄISET TAVIKSET

Kaikki jotka on mun blogia tai instagramia seurannut jonku aikaa jo, tietävät että mun kynnet on aina suht erikoiset. Ne ei koskaan ole ihan vaan yksväriset, eikö?  Tällä kertaa tehtiin poikkeus, halusin tylsätn kynnet. Yksivärisillä ilman mitään en tokin saisi ikinä poistua Valerian penkistä, joten piirrettiin me sinne kuitenkin vähän.


Väriksi valikoitui tuo todella nähty beige ja päälle tuli kimalteleva perhonen. Vaikka kynnet eivät olekaan yhtään sellaiset, mitä mulla on totuttu näkemää niin siitä huolimatta olen taas enemmän kun tyytyväinen. Koettiin Valerian kanssa myös hetki, jolloin kumpikaan meistä ei muistanut, että mulla ei enää nykyään ole sitä toista peukalon kynttä.. Itsekin olin sitä peukkua antamassa.. :D Ilmeisesti aivot siis alkaa olemaan sujut asian kanssa.

Tästä klikkaamalla pääsette tsekkaamaan Valerian tekemistä kynsistä kuvia ja varaamaan myös aikoja! Marraskuulle on vielä paljon aikoja ja myös huollon hinta on tippunut 60€, joten käykää hakemassa itsellenne kans super hienot kynnet! Valeria on juuri syyskuun lopulla käynyt täydentämässä taitojansa ja sai 25. diplomine, joten kyseiseltä naiselta kyllä taitoja löytyy!

Omaa ensi huoltoa odotan innolla, sillä huolto on juuri ennen tupareita, joten tarkoitus on ottaa jotain erikoista ja säkenöivää! Tulen sitten näyttämään mitä ollaan saatu aikaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti