Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

keskiviikko 26. lokakuuta 2016

Kumisaapaskelit

Sadekelit on vihdoin saapuneet. Normaalisti en iloitsisi asiasta näin, mutta tänä vuonna olen odottanut että saan laittaa kumisaappaat jalkaan.


Multa tosiaan löytyy nuo Guessin Sissy malliset kumisaappaat, jotka olen viime syksynä hankkinut. Myönnän että olin ennen viime syksyä tyttö joka ei olisi ikinä suostunut laittamaann kumisaappaita jalkaan, mutta nyt en voi kun todeta että vitsi oli hyvä päätös. Noiden lisäksi multa löytyy vielä nilkkuri malliset Colors of Californian kumisaappaat, jotka myös odottavat että pääsevät käyttöön.


Syksy ei muuten kyllä oikein ole mun lempi vuodenaika, jatkuvasti on jotenkin todella synkkää. Vaikka omalla tavallakin syksylläkin on kaunista, mutta ehkä enemmän vielä silloin kun lehdet on puissa. Itse olen loppupeleissä kuitenkin ehdottomasti kesän rakastaja ja muut vuodenajat ei niinkään miellytä. Toki kaikissa vuodenajoissa on oma viehätyksensä.
Syksyssä kuitenkin mukavaa on se, kun saa pitkästä aikaa käyttää saappaita, isoja neuleita ja paksuja kaulahuiveja. Onko kukaan muu samoilla linjoilla?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti