Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

keskiviikko 5. lokakuuta 2016

Panosta mutta säästä

Ajattelin kirjotella teille vähän mun kosmetiikkatuotteista. Tuon esille kaksi tuotetta, joihin olen tykästynyt ihan jo pelkästään siksi että ne ovat paljon halvempia mutta toimivat samalla tavalla, ellei paremmin, kun vastaavat kalliimmat tuotteet.
En myöskään usko siihen että juuri ne kaikistä kalliimmat tuotteet ovat aina kaikista parhaita, varsinkaan kaikille. Tästä syystä oon nykyään myös innostunut kokeilemaan halvempia versioita, vaikka minullakin on niitä tiettyjä kalliimpia tuotteita, joiden nimeen vannon ja joita en vaihda pois.


Olen iät ja ajat käyttänyt tuota Nivean Gentle Eye Make-up Removeria, sillä sillä lähtee meikit tosi helposti, eikä tarvii ensin hinkata silmiä loputtomiin. Ei mulla oikeastaan ollut aikomusta vaihtaa tästä pois, mutta koska oli pakko saada silmämeikinpoistoainetta, niin päätin et olkoon annan mahdollisuuden tuolle Cienin puhdistusaineelle.
Ehdoton plussa Cienen Eye Make-up Removerille jo siitä että pullossa on pumppupulloa, helppoa ja kätevää! Yllätyin myös todella positiiviseti kun mun ei tarvinnutkaan hinkata silmiäni päästä vaan, Nivean tapaan, parilla pyyhkäisyllä ripsarit ja kulmavärit olivat poissa ja olin valmis nukkumaan.
Vaikka hintaero ei olekaan mikään päätä huimaava, vain 1,50€, mutta säästää voi jo näinkin pienistä asioista.


Toinen on tää Nivean After Shave Balm miehille. Tästä on varmasti ollut juttua muuallakin ja itsekin olen napannut tämän erästä facebook ryhmästä. En yleensä ikinä kokeile tämmösiä villityksiä, mutta onneksi tätä kokeilin.
Käytän tätä siis tosiaankin primerinä ja tää pitää mulla meikit paremmin naamassa kun tähän mennessä mikään muu. Moni on kysynyt ja varmasti pohtii myös tätä lukiessa, mutta tämä ei tosiaankaan tuoksahda meikin läpi. Tuoksu häviää jo siinä vaiheessa kun on kuivahtanut naamaan, joten sitäkään ongelmaa ei ole!

Kuva lainattu netistä.

Käytin tätä Urban Decayn Pore Perfecting primeria ennen kun siirryin tohon After Shaveen ja pakko myöntää että edes tämä ei vedä vertoja. Vaikkakin tää kuinka lupaa ihohuokoisten pienentämistä ja mitä ihmeitä, niin ei kyllä toiminut mulla mitenkään päin.

Nivean Afer shave balm 100 ml 7,75€
Urban Decay Pore Perfecting complexion primer potion 28 ml 29,90€

Näillä kahdella on myös tosiaan reilu 20€ hintaero ja 70ml kokoero. Olen nyt yhdellä after shave balmilla vedellyt jostain loppukeväästä asti, eikä näytä tyhjenevän. Sitä ei tosiaankaan myös paljoa tarvita kerrallaan, joten se ainakin itselle on paljon parempi vaihtoehtoo kun kalliit ja nopeasti loppuvat primerit. Mulla tää Nivean myös auttaa paljon paremmin, kun tosiaaan mikään muu oikea primeri mitä olen kokeillut.


Tänään kävin vähän vierailemassa Guessilla! Kassin sisällöstä tulossa viikonloppuna kuvaa blogin puolelle, olkaahan kuulolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti