Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

maanantai 31. lokakuuta 2016

Pilkahdus mun kotiin

Nyt kun oon parin päivän kuluttuaa asunut tässä sen kuukauden, niin on ihan hyvä näyttää pikkaisen miltä täällä oikeastaan sit näyttää. Tosiaan muutto tuli aika yllättäen, mutta olen enemmän kuin ilonen että kuitenkin otin tän kämpän. Itse asunto on monesta syystä ihan mun lemppari ja sijainti ja ympäristö nostattaa vaan pisteitä. 


Mulla tosiaan on avokeittiö, joka mun tapauksessa on vaan hyvä vaihtoehto. En kauheasti siellä keittiön puolella aikaa vietä, niin tämä ratkaisu oli ihan kiva. Varsinainen keittiöpuol i jää kuvasta katsottuna oikealle.


Niin kauan kun muistan, oon unelmoinut mustasta nahkasohvasta ja vihdoin mä sen myös sain. Olkkarin puolelta tosiaan pääsee myös parvekkeelle, varmasti sitten keväällä/kesällä mukavaa kun voi istuskella tuolla. Tällä hetkellä ulkona on niin kylmä jo että siellä ei sen kummemin viihdy.

Sitten jossain vaiheessa esittelen asunnon toisen puolel, makkarin vessan yms. Mun vessa on ihan jättikokoinen ja siinä on harmaa lattia, johon oon rakastunut ihan täysin. Toki koko tämän kämpän lattia on ihan mun makuun ihan täydellinen. Näyttää tosin yllä olevissa kuvissa hieman tummemmalta, kun mitä luonnossa on. Toinen juttu mitä tässä asunnossa ihan ehdottomasti rakastan on se että täällä on monta isoa ikkunaa. Oikeastaan tässä asunnossa on monia juttuja, jotka ihan omia lemppareita, mutta niistä tarkemmin sitten varsinaisessa asuntopostauksessa. Olen vain äärettömän iloinen että sain tämän asunnon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti