Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

torstai 9. helmikuuta 2017

TALVI ON JEES

Hei taas pienen radiohiljaisuuden jälkeen! 

En tiedä edes ärsyttääkö tämä hiljaisuus enemmän minua vai teitä. Asiaa olisi ja kirjoitettavaa myös, paljon, mutta koulu vie yksinkertaisesti kaiken mahdollisen ajan. Niinä hetkinä kun koulu ei vie kaikkea aikaa, olen yksinkertaisesti joko väsynyt tai koitan vaan ottaa kaiken irti siitä että saan olla tekemättä mitään.
Tosiaan käyn tällä hetkellä tuntejä niin päivisin kuin iltaisin, mikä kaikessa yksinertaisuudessaan tarkoittaa sitä että saatan illalla olla kotona 12-14h sen jälkeen kun olen aamulla lähtenyt. Tällä hetkellä myös maaliskuun kirjoitukset painaa päälle, joten yritän myös lukea mahdollisimman paljon Rytmi tälläisen elämän kanssa on vielä pikkuisen hakusessa, joten toivotaan että sit kun se rytmi löytyy, eksyn tännekin paljon useammin. 
Näiden syiden lisäksi mulla on ollut ongelmia saada kuvia koneelle. Kolme konetta löytyy, mutta joko kone tai sitten puhelin ei tee yhteistyötä. 





Koulu vie kylläkin paljon ajastani, mutta on hienoa kun koulu vieressä on näin hienot maisemat. Viime aikoina on ollut niin paljon ihania säitä että olisi rikos jos niistä ei nauttisi. 


Nyt vihdoin myös pääsen esittelemään uuden takkini, joka on ihan silkkaa rakkautta. En voisi olla enemmän tyytyväinen tähän ostokseen, aivan ehdottomasti joka sentin arvoinen. Ei tarvitse palella, vaikka mittari näyttää -15 astetta. Ei tarvitse miettiä kotoota aamulla lähtiessä että voinko pukea jotain tiettyä paitaa vai pitääkö kaivaa kaapista paksuin mahdollisin neule. Takin ansiosta en edes vihaa enää talvea niin kuin kaikkina edeltävinä vuosina.


Toiseki mun lemppariksi on päässyt tuo kyseinen harmaa pipo. Olen kaikki vuodet vihannut pipoja eli oon vaan viillettänyt menemään ilman, mutta yhtäkkiä havahduin siihen että tuohan onkin ihn kiva. Ehkä nykyään myös osaa laittaa sen että pysyy lämpimänä ensisijale, toisin kun joskus nuorempana. 

Takki - Canada Goose
Pipo - H&M
Housut - Zara 
Kengät - Nelly

Nyt talvi onkin ihan mukava vuoden-aika, toivottavasti luntakin tulisi vielä vähän lisää! Vaikka odotan kyllä myös kevättä ja kesää, ihan jo pelkästään siksi että mulla on niin paljon kivoja uusia vaatteita ja uusia asuja mielessä. Yritän myös tulla näitä uusia hankintoja mahdollisimman pian tänne esittelemään.
PS. Sunnuntain jälkeen voitte odottaa kuvia Robinin keikalta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti