Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

sunnuntai 29. tammikuuta 2017

VIA SNAPCHAT

Viimeksi tälläinen Snapchat postaus oli melko suosittu ja sillon tulikin kommenttia että olisi kiva jos tekisin toistekin, joten päätin tossa pari viikkoa sitten että teen uudestaan. Nyt vähän jäljessä tää sit tulee!



Maanantaina kun tuli palattua lomalta, niin mun snäppi oli aika kovassa iskussa. Oli koulua, shoppailua, syömistä ja kovaa väsymystä. Cliniquen kasvovesi on onneks virkistämässä aina kun elämä käy ihan liian vaikeaksi. Kuvissa esiintyvä neule on muuten yksi mun joululahjoista, minkä sain äidiltä. On päätynyt ihan mun lemppariks!


Tiistaina alotin mun aamun lastenohjelmilla, mikä on nykyään jäänytkin tavaksi, sillä niitä on hyvä katsella kun ei tarvii en kummemin keskittyä. Päälle valikoitui River Islandista marraskuussa ostetut farkut, ihan pure love.



Keskiviikkona oli pakko hakee vähä potkuu päivään kahvista, loppupäivä menikin mukavasti, oiskohan sillä ollut osuutta asiaan? Hehe.. Varsinkin kun törmäsin noinkin mukaviin ihmisiin päiväni aikana, joten ei siinä voinut kun olla iloinen. Illalla olin kuitenkin ihan loppu, alkohan sitä oleekin jo monta pitkää päivää takana.


Torstaina odotin jo aamulla että pävä olisi ohi ja pääsisi viikonlopun viettoon. Smoothie ja hyvä sää auttoi kyl helposti selviämään päivästä. Smoothiet onkin mun ihan ehdoton uusi rakkaus.


Perjantai päivän pelasti aivan ehdottomasti Jannen Sunnuntaisin biisi, joten hyvä fiilis kantoi mut tyttöjen kanssa myös keskustaan viinille. Valitettavasti oon unohtanut perjantailta tallentaa muutamat kuvat, joten nyt pitää selvitä vain näillä! Tyttöjen kanssa käytiin tosiaan lasillisella Iguanassa jauhaa, joka olikin oiva viikonlopun aloitus.


Ja tässä on koko lopun viikonlopun saldo, sillä tuli oltua melko hiljainen snäpin puolella loppuviikko. Mutta sen voin kuitenkin sanoa että mukavaa oli, siksi se ehkä unohtuikin kun koti-oloissa vaan olin.

Tältä mun viikot nykyään näyttää, sillä oon melko pitkälti arjet vaan koulussa. Viikonloput yritän käyttää hyödyllisesti lukien, ystäviä nähdessä ja lepäilen. Jossain vaiheessa kun tiedossa viikko jolloin enemmän tekemistä, toteutan tämän todennäköisesti uudetaan. Hiihtoloma viikko voisi olla sellainen viikko, vaikka siitä tulee varmasti myös ihan oma postauksensa, mutta snapchatin kautta pääsee yleensä käsiksi ihan erilaisiin juttuihin, niin kiva näyttää teillekin hieman pintapuolta enemmän. Tälle kerralle mulla ei valitettavasti ole sen kummempaa näytettävää.

Toivottavasti teillä on ollut kiva viikonloppu,
ja ihanaa huomenna alkavaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti