Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

perjantai 8. syyskuuta 2017

ARKIMEIKKI + KOKEMUKSIA INGLOTIN PRIMERISTÄ

Ajattelin pitkästä aikaa toteuttaa pienen meikkipostauksen. Videot ei ole mun juttu, joten ajattelin et pistetäänpä pystyyn kuvasarja vaihe vaiheelta. En oo vielä aikaisemmin kokeillut tämmöistä, joten palautetta saa ehdottomasti jättää, niin tietää josko tekis joskus jollain toisella meikillä.


Tässä naamani kaikessa komeudessaan ilman meikkiä. Kuten huomaata saattaa naama punoittaa oikein mukavasti, myös kulmakarvani odottavat ammattilaisille pääsyä.


Käytän meikin alle Dermosilin red neutralizing primeriä tai vaihtoehtoisesti Inglotin primeriä, josta kirjotin Cocopanda postauksesta jo aikaisemmin. Nyt osaankin jo kertoa että kyseinen primer on osoittautunut super hyväksi. Meikki pysyy huomattavasti paremmin naamalla kun muiden primereiden kanssa.


Meikkivoiteena mulla on käytössä MACin Fix Fluid. Siitä olenkin kirjoittanut aikoinani erikseen postauksen, jonka pääsee lukemaan TÄSTÄ. Meikkivoide on ollut mun paras meikkeihin liittyvä ostos ikinä, vaikkakin nyt kun iho on hieman kuivempi niin ei toimikaan ihan yhtä hyvin.


Mulla on yleisesti ottaen aina melko tummat silmänaluset, ihan pelkistä verisuonten tummuudestakin johtuen. Concealerina mulla on Virosta ostettu Misslyn merkkinen halppis, olen ostanut aina sieltä niitä mukaani ja tykännyt, varsinkin kun ei ole hinnalla pilattu. 


Tässä nyt on meikki valmiina, mutta muutama vaihe jäi puuttumaan, tärisevän käteni takia. Tähän on lisätty vielä Nyxin puuteri, sekä Nyxin kulmaväri.
Näillä mennään aina arkena, silloin kun jaksan meikata. Useasti saatan mennä myös ihan kulmavärin, ripsarin sekä concealerin turvin. Toivottavasti saan myös pian aikaseks laittaa ammattilaisella kulmat  kuntoon, niin ei tarvisi enää niiden kanssa tapella päivittäin. Kulmakarvat nimittäin on mun ehdoton inhokki. 
Kyseiseen meikkiin, jota nyt pääsitte seuraamaan, en loppupeleis ollut niin tyytyväinen kun olisi voinut olla. Toki lopputulokseen vaikutti paljon se että ihon kosteuttaminen on jäänyt vähälle joten iho näytti kuivalta. Ehkä mä koitan vielä joskus uusiksi, kun olisi toivoa että lopputulos miellyttää mua itseänikin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti