Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

keskiviikko 20. syyskuuta 2017

MITTARIIN 20

Aikaa on kulunut ja tässä välissä on kerennyt jopa tulla yksi vuosi lisää mun mittariin. Ajattelinkin tulla päivittelemään vähän syntymäpäivä kuulumisia sekä näyttämään että elossa ollaan edelleen!
Alunperin mulla oli isojakin suunnitelmia syntymäpäiväni suhteen, sitten puolikas peukalo tuli väliin ja ne jäi. Loppupeleissä kyselinkin ihmisiltä vasta vähän reilu viikko etukäteen että tehtäiskö jotain.


Oikea päivä meni aika pitkälti liikenteessä. Sain ensimmäiset lahjani jo aamutuimaan n. kello kuudelta - ei huono yhtään! Illan vietin Trivial Pursuitin parissa ja siinä tulikin todettua, että vaikka vuosia tuli lisää niin aivosoluja ei.

Paita - GinaTricot

Perjantaina käytiin juhlimassa ihan kunnon poppoolla vaikka suurimman osan kanssa kuva uupuukin. Ilta oli pitkästä aikaa ihan huippu, toisaalta enhän mä ole ulkona myöskään aikoihin käynyt. Loppupeleissä mentiin aika lailla tyttö porukalla ja sekin oli ihan virkistävää pitkästä aikaa. Kunnon girlpower night.

Takki - Zara
Paita - H&M

Launtaina sain kylään mitä ihanimman perheeni juhlimaan kanssani. Pakko myöntää että päivä oli kaikessa yksinkertaisuudessaan ihan huippu. Illan päätteeksi käytiin vielä  Clarionissa lasillisella ja sateisesta säästä huolimatta oli ihanaa. Mun on pakko sanoa että tämä koko viikonloppu oli ihan super! Näin kaikki rakkaat ihmiset mun ympärillä, sain viettää kaikkien kanssa aikaa ja paljon kukkia. Oli siis ihan kaiken kaikkiaan erittäin onnistunut syntymäpäivä. Kannatan tällaisia syntymäpäiviä!
Kiitos siis ihan superisti vielä kaikille, jotka on muistaneet mua mun syntymäpäivänäni.
Kiitos myös ihan kaikille jotka olivat läsnä ja tekivät mun viikonlopusta fantastisen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti