Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

keskiviikko 10. tammikuuta 2018

KESKIVIIKKO VIA SNAPCHAT

Mun Via Snapchat postaukset saivat viime vuoden puolella paljon positiivista palautetta ja nyt ihan harmittaa, etten niitä enempää tajunnut toteuttaa. Jostain sain kuitenkin idean tehdä tästä päivästä pelkästään via snapchat postaus sekä vähän päivitellä tänne miten tämä uusi vuosi on lähtenyt käyntiin!


Alan pikkuhiljaa nappaamaan kiinni taas ruokavaliostani kun treenitkin saa taas pikkuhiljaa vauhtiin. Eilen juuri olin salilla tekemässä vatsoja + yläkroppaa ja sanotaanko näin, että kyllä sen taas aamulla tiesti jotain tehneensä!
Aamupala vaihtoehtoinani on puuro tai smoothie ja tähän asti olen aika pitkälti mennyt aina smoothiella. Haluaisin kuitenkin myös totutella itseni jossain kohtaa siihen puuroon, sillä koen että tohon smoothien juomiseen saan helposti kulumaan lähes tunnin - eli aamuapala venähtää aika pitkäksi.


Mun vuosi alkoi töiden suhteen erittäin mallikkaasti! Sain uuden työpaikan, jossa aloitin eilen. Ala oli entuudestaan minulle täysin tuntematon, mutta liittyy oleellisesti tulevaisuuden haaveisiini, joten  valituksi tuleminen ilahdutti kovasti! Nykyään onkin sitten joka aamu mietittävä vaatekaapilla asua kun taas tähän asti ei tarvinnut, sillä töissä olit omat työasut. Toivon uudelta työltä mahdollisimman paljon kokemusta ja tietoa sekä ehdottomasti pitkää työsuhdetta!


Töistä lähtiessa mulle avautui aivan upea auringonlasku! Mä olen vähän tällainen, että kaikki tällainen kaunis saa ajatukset virtaamaan ja tuo muhun omanlaista inspiraatiota. Ehdottomasti siis olen auringonlaskujen ystävä ja toivon tältä vuodelta paljon auringonlaskuja!
Sanotaanko näin, että kotiin tuleminen ei ollut ehkä se kaikista positiivisin juttu, sillä sain heti kättelyssä alkaa tappelemaan vakuutusyhtiön kanssa. Tästäkin mulla oli snäppi, mutta se jääköön sinne pienemmän porukan silmille. Sain kuitenkin kotiin tullessani myös sovittua ihka ensimmäisen ajan, jolloin hyppään auton rattiin - jännää!


Lopulta päivi osoittautui ihan kivaksi ostosten myötä eli tässä pieni sneak peek, sillä ostoksista on tulossa sitten vielä ihan oma postauksena! Uudet vaatteet piristävät aina sekä nyt kun töihin tarvitsee hieman siistimpää vaatetta niin vaatekaapin täydennys on vain hyvästä.

Tässä vaiheessa toivotan kuitenkin hyvää yötä ja toivottavasti teidänkin vuosi on alkanut mahtavasti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti