Sivut

Instagram > adriannetome
Sähköposti > adriannnne@gmail.com

lauantai 25. elokuuta 2018

BEAUTY BY V + ALENNUS


Syksy tekee tuloaan, joten itsensä hoitamiseen kerkeää taas keskittymään enemmän, rutiinit alkavat palamaan ja arki tasoittumaan lomien jäljiltä. Ainakin itselleni arkeen paluu tarkoittaa kuitenkin myös sitä, että tehtävät ja hommat lisääntyvät. Tällöin haluan, että kynteni olisivat tiptop ja aina kauniina. Toki pyrin siihen, että kynnet ovat tiptop ympäri vuoden.





Olen aikaisemminkin tänne kertonut, että itse käyn kynteni laittamassa Beauty By V:llä eli Valerialla Vantaalla. Olen ensimmäiset kynteni käynyt laittamassa siellä 2015 tammikuussa eli pian neljä vuotta sitten. Neljän vuoden aikana en ole ikinä lähtenyt Valerian luota olematta tyytyväinen. Aina sinne mennessäni olen vailla ideaa itse, mutta joka kerta Valeria loihtii minulle mitä upeammat kynnet. En oikeastaan edes tiedä kovinkaan montaa kertaa kun olisin itse hirveästi kynsien suunniteluun osallistunut, väriä lukuunottamatta. On super helppoa kun voi antaa toiselle vapaat kädet eikä tarvii ikinä pelätä onko lopputulos mieluinen - aina se on!





Tässä on muutamia viime aikoina olleita kynsiä sekä sitten niitä, joita ovat vain jääneet itselleni parhaiten mieleen. Pakko myöntää, että olin alun perin ajatellut laittavani tähän vain kolmet omat lempparit, mutta oli aivan mahdotonta valita pelkästään kolmet. Omat kynnet on kaksia kynsiä lukuun ottamatta olleet aina stiletot, pidentyneet ajan mittaan mutta pysyneet aina terävinä.



Valeria on, kuten näkyy, kehittänyt taitojansa useilla koulutuksilla ja minusta tuntuu, että siitä naisesta into oppia lisää, ei lopu koskaan!
Osa ehkä tietääkin, että olen itsekin kahdella koulutuksella Valerian mukana ollut. Viimeisimmästäkin on kuitenkin reilu vuosi aikaa, onneksi hän tänä vuonna lähtee mukaan kisoihin ja saan kunnian toimia hänen mallina. Koulutukset eivät kuitenkaan ole aina helppoja mallillekaan, nimittäin viime vuoden toukokuussa istuin 12h - tästä pääsette lukemaan TÄSTÄ. Tällaisten projektien seuraaminen on aina mielenkiintoista sekä samalla ihailtavaa, itseltä ei tuollaista pysyvyyttä löytyisi.

Sen lisäksi, että olen saanut vuodesta toiseen itselleni upeat kynnet, 
sain itselleni myös aivan upean ystävän tämän myötä ♥

Mulla on teille myös tarjous, jotta pääsette laittamaan omatkin kynnet kuntoon kesän jäljiltä!
Saatte -10€ mainitsemalla varauksen yhteydessä nimeni.
Elikkä siis:
Laitto 70€
Huolto 50€
Hinnat sisältävät ihan kaikki kortiseet jne.
Käykää siis varaamassa aikanne ennen kuin ajat loppuvat,
pääsette kurkkaa aikoja sekä Beauty By V:n sivuille

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti